A személyes adatok kezelése

Cég: Hedepy sro, IČ: 09206281, DIČ: CZ09206281, székhely: Sestupná 105/8, 160 00 Prága 6, képviselik: Roman Zámečník és Lukáš Krčil – vezetők, számlaszám: 280181, pod: 280181 mail A hedepy .cz, amely a Prágai Városi Bíróság által vezetett Cégbíróság C. szakaszában, 332559. sz. bejegyzés (“Hedepy”) kezeli az Ön alábbi adatait terápiás szolgáltatások nyújtása és a weboldal működésének biztosítása érdekében. Nagyra értékeljük bizalmát, és minden megadott adatot bizalmasan kezelünk.

 

Tehát milyen adatokat kezelünk Önről személyes adatkezelőként?

    • Az Ön elérhetőségei: vezeték- és vezetéknév, telefon és e-mail cím;
    • Fizetési információ;
    • Tájékoztatás a terapeuták visszajelzéseiről és értékeléséről, ha van ilyen
    • Információk a foglalási rendszerből – foglalkozások dátumai, foglalkozások lemondása stb.

    Az oldalunkon tett látogatással kapcsolatban a  Cookie szabályzatban talál további részleteket.

A félreértések elkerülése végett szeretnénk hangsúlyozni, hogy (a) Hedepy nem fér hozzá videokonferenciákhoz az Ön terapeutájával, és semmilyen információt nem kap Öntől a terapeutától, csak megerősítést, hogy az ülés megtörtént / nem megtörtént (tehát csak az Ön terapeutája ); és (b) a Hedepy nem fér hozzá az Ön fizetési kártyaadataihoz (az adminisztrátor a Commgate Payments a.s.) – csak akkor kapunk információkat, ha a fizetés megtörtént/nem történt meg).

 

Miért dolgozzuk fel őket?

Személyes adatait a terapeutával való találkozó megszervezése, szolgáltatásai kifizetése és az ülés minőségének felmérése érdekében kezeljük, kivéve, ha a regisztráció során visszautasította a kapcsolatfelvétel lehetőségét, vagy utólag visszavonta a visszajelzéshez adott hozzájárulását.

 

Mennyi ideig kezeljük személyes adatait?

A foglalási rendszerben szereplő adatait csak addig kezeljük, amíg Ön ügyfelünk. Személyes adatait az utolsó munkamenet után egy évvel automatikusan töröljük. Természetesen kérésre azonnal töröljük őket. A számviteli törvény szerint 10 évig kell feldolgoznunk a múltbeli kifizetésekre vonatkozó információkat. Ezután törlésre kerülnek.

 

Érzékeny adatok

Mint fentebb már utaltunk rá, cégünk ügyintézőként nem kezeli az Ön érzékeny adatait, azaz az egészségi állapotára vonatkozó információkat, illetve a javasolt kezeléseket, kezeléseket. Az Ön és a terapeutája közötti kapcsolat bizalmas kapcsolat Ön között, és minden érzékeny információt csak az Ön terapeutája dolgozhat fel / dolgozhat fel, akire kötelezi az Európai Pszichoterapeuták Szövetségének Gyakorlati Kódexét.
Ha úgy dönt, hogy felvesz egy foglalkozást egy terapeutával, cégünk nem fér hozzá, és nem is fog hozzáférni a felvételhez.

 

Kinek továbbítjuk az Ön személyes adatait?

Munkánk során a Twilio Inc. szolgáltatásait használjuk a szakemberekkel történő kapcsolattartásra. Cégünk egy amerikai céget választott a magas szintű biztonsági rendszerei és a személyes adatok védelmének magas színvonala miatt, teljes mértékben megfelelve a GDPR-nak. A Twilio Inc.-vel. úgynevezett általános szerződési kikötéseket kötöttünk, amelyeket az Európai Bizottság teljes mértékben elegendőnek ajánl a személyes adatoknak az Európai Unió államai által biztosított védelméhez.

A szolgáltatások fizetését a Comgate Payments a.s., szervezni, amely az Ön személyes adatainak kezelője, és csak arról ad tájékoztatást cégünknek, hogy a fizetés sikeres volt/nem volt-e. Fizetési adatait nem adja át nekünk.

Javasoljuk, hogy a csatlakozás előtt olvassa el az adatvédelmi szabályzatot.

Ha egy foglalkozásra vouchert szerzett, szeretnénk biztosítani, hogy személyes adatait nem adjuk át az utalvány szolgáltatójának, csak összesített adatokat adunk át az egy utalványonkénti alkalmak teljes számáról és a teljes névértékről. utalványokat alkalmaztak.

 

Hogyan kezeljük a személyes adatait?

Cégünk nagy hangsúlyt fektet a konzultációk titkosságára és az Ön adatainak biztonságára. Magas szintű biztonsági követelményeket fogadtunk el a rendszerekre és az együttműködőkre vonatkozóan. A főbbek a következők:

  • Magas követelmények a terapeutákkal és professzionalizmusukkal szemben, beleértve az Önre vonatkozó információk biztosításának követelményeit is;
  • Technikai intézkedések a foglalási rendszer és a videokonferencia biztosítására;
  • A kezelt adatok és az adatokhoz hozzáféréssel rendelkező személyek minimalizálása;
  • Minden olyan személy bizalmas kezelése, aki hozzáféréssel rendelkezik a foglalási rendszerhez és/vagy foglalkozások szervezésével foglalkozik.:

 

Milyen jogai vannak?

  1. Mindenekelőtt Önnek joga van a tájékoztatáshoz: megkérdezheti tőlünk, hogy kezelünk-e személyes adatokat, és ha igen, milyen személyes adatokat, és bármit, ami az Ön személyes adataival kapcsolatos, amire fent már nem válaszol.
  2. Javítási/kiegészítési jog: Ha e-mail címe, telefonszáma vagy neve megváltozott, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségen, és szívesen javítjuk vagy kiegészítjük elérhetőségeit.
  3. Tiltakozás az adatkezelés ellen: Ha úgy gondolja, hogy személyes adatait megsértve kezeljük az Ön személyes adatai védelmét és a személyes adatok védelmének jogszabályi feltételeit, kérhet magyarázatot, kérheti a helyzet megszüntetését, különösen kérheti a személyes adatok zárolása vagy a személyes adatok selejtezése.
  4. Átvitel joga: kérhet tőlünk, és mi elektronikus formában kivonatot küldünk Önnek személyes adatairól.
  5. Törlési jog: Személyes adatainak törlését bármikor kérheti. Szívesen állunk rendelkezésére, ha a további feldolgozásnak nincs jogi oka, például a számviteli törvény miatti kifizetésekkel kapcsolatos tájékoztatás.
  6. Panasz joga: Ha úgy gondolja, hogy minden erőfeszítés ellenére megsértjük a személyes adatok védelmére vonatkozó jogszabályokat, lehetősége van kapcsolatba lépni a Személyes Adatvédelmi Hivatallal, www.uoou.cz, tel. +420 234 665 111, alezredes Sochora 27, Prága 7, irányítószám 170 00.

 

És hol gyakorolhatom a jogaimat?

Örömmel felvesszük Önnel a kapcsolatot, és igyekszünk a lehető leggyorsabban megoldani javaslatait, kéréseit vagy akár panaszait.

Kapcsolatba léphet velünk a support@hedepy.hu e-mail címen, a fejlécben megadott címünkön. Hétköznap 9 és 17 óra között a +36 30 125 1080-as telefonszámon és a https://hedepy.hu/ online chaten is elérhetőek vagyunk.