Felhasználási feltételek

Érvényes: 2021. szeptember 1-től

I. A Hedepy Platform Általános Szerződési Feltételei

1. Kik vagyunk mi, mi a Hedepy Platform célja, és mire szolgálnak ezek a Feltételek?

A Hedepy s.r.o. cég, amelynek székhelye: V tišině 474/3, Bubeneč, 160 00 Prága 6, Csehország, azonosítószám: 092 06 281, a Prágai Városi Bíróság által vezetett cégjegyzékben az iratszámon szerepel. No. C 332559 (“Üzemeltető” vagy “mi”) a www.hedepy.cz (“Platform”) internetes platform üzemeltetője.

A Platform tartalma

  • a szélesebb közönség számára hasznos információkat a pszichoterápiáról és konzultációról;
  • felület online konzultációk biztosításához, különösen a terápia és a tapasztalt terapeuták általi coaching területén.

A Platformon keresztül szolgáltatásainkat szolgáltatási szerződés és a Platform használatának (a továbbiakban: „Szerződés”) alapján nyújtjuk, amely elsősorban a Platformhoz való hozzáférés biztosítását, a Fiók létrehozását, a Fiókkezelést, a Platform és egyéb szolgáltatások használatának lehetővé tételét jelenti, mint az szerepel jelen Szerződési Feltételekben (“Szolgáltatások”).

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „Általános Szerződési Feltételek”) arra a Szerződésre vonatkoznak, amelyet Platform-üzemeltetőként kötünk bármely Platform-felhasználóval, aki a Platformon keresztül egyedi Munkameneteket rendel, és azokban részt vesz („Ügyfél” vagy „Ön”) (az Ügyfél és az Üzemeltető együtt, mint „Szerződő Felek ”). Jelen Feltételek szabályozzák a Szerződéssel kapcsolatban vagy annak alapján felmerülő kölcsönös jogainkat és kötelezettségeinket. Jelen Általános Szerződési Feltételek a Szerződés szerves részét képezik. A jelen Feltételekben foglaltaktól eltérő feltételek mellett is tárgyalhatunk a Szerződésről, ebben az esetben a Szerződésben foglaltak az irányadók.

Abban az esetben, ha felkeltette érdeklődését a Platform használata és a Munkamenet megrendelése, el kell fogadnia a jelen Általános Szerződési Feltételeket, meg kell ismerkednie a személyes adatok védelmének elveivel, és szerződést kell kötnie velünk.  

A Megállapodásra és a Feltételekre a cseh jog, különösen a Polgári Törvénykönyv 89/2012. sz. törvény, módosításai az irányadók. Ha a Szerződés (beleértve a Feltételeket is) által létrehozott kapcsolat nemzetközi (külföldi) elemet tartalmaz, akkor megegyezés szerint az ilyen kapcsolatra a cseh jog az irányadó. Ez a rendelkezés azonban nem érinti az alkalmazandó fogyasztói jogokat.

A Feltételek szövegét bármikor egyoldalúan módosíthatjuk vagy kiegészíthetjük. A Feltételek új szövege a Platformon belüli közzétételének 15. napján lép hatályba. Az ilyen változásról a tájékoztató e-mailben, a Platformon vagy az Ügyfél Fiókjába való bejelentkezéskor értesítjük. Ha nem ért egyet a Feltételek új szövegével, azonnal felmondhatja a Szerződést e-mailben. Ez nem érinti a Feltételek korábbi változatának érvényességi ideje alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket. Ebben az esetben a szerződés a bejelentett változás hatálybalépését megelőző napon megszűnik. Ha Ön nem él a Szerződés felmondására vonatkozó jogával, a Feltételek új változata elfogadottnak tekintendő.

Ha kapcsolatba kell lépnie velünk, az alábbi elérhetőségeken teheti meg:

Hedepy s.r.o.

V Tišině 474/3

160 00 Praha 6

e-mail: podpora@hedepy.cz

tel.: +420 771 123 001

A lehető leghamarabb visszakeresünk.

2. Kinek szól a Platform?

pszichoterápia és mentális egészség. Ezenkívül lehetőség van találkozó (“Ülés“) megszervezésére a terápiás, coaching vagy tanácsadó tanácsadóval (“terapeuta“) a Platformon keresztül.

3. Egészségügyi szolgáltatásokat nyújtunk?

Nem nyújtunk egészségügyi szolgáltatásokat. Az egészségügyi szolgáltatásokról szóló 372/2011. sz. törvény értelmében egészségügyi szolgáltatásokat a Platformon keresztül nem nyújtanak vagy közvetítenek. A közvetítés vagy az egészségügyi szolgáltatások nyújtása sem az Üzemeltetőnek, sem a Terapeutáknak, sem a Platformnak nem szándéka vagy célja.

A Foglalkozás lefoglalásával Ön önként és saját kérésére lép kapcsolatba a terapeutával. Ön tudomásul veszi, hogy a foglalkozáson belüli kapcsolatfelvétel és kommunikáció nem része az egészségügyi ellátásnak, és a terapeuta nem vállal felelősséget az Ön egészségéért.

Ha azt javasolja a terapeuta, hogy kérjen szakmai segítséget a foglalkozáson, akkor ezeket az ajánlásokat figyelembe kell vennie, és figyelembe kell vennie a jövőbeni cselekvései során. Sem az üzemeltető, sem a terapeuta nem vállal felelősséget az Ön foglalkozása előtti, alatti vagy utáni tetteiért. Mindig felelősséggel tartozol minden döntésedért és tettedért.

4. Hogyan kell megkötni a Szerződést és miért kell számlát nyitni?

A Szerződést közösen kötjük meg az Ön felhasználói fiókjának a Platformon (“Fiók”) regisztrációjával, amikor a Szerződés létrejön, és a Fiók létrehozásával lép hatályba.

Ön tudomásul veszi, hogy nem vagyunk kötelesek a Szerződést saját belátásunk szerint megkötni (a Fiók regisztrációját megtagadhatjuk), különösen olyan személyekkel, akik korábban megszegték a Szerződést (beleértve a Feltételeket is), vagy az általánosan kötelező jogi előírásokat megsértették. A Feltételek elfogadásával és annak megerősítésével, hogy elolvasta az adatvédelmi szabályzatot, beleegyezik a Szerződés megkötésébe, amely alapján lehetővé tesszük a Platform használatát és Szolgáltatásaink használatát. A Platform Munkamenet megrendelése céljából történő használata ezért csak Fiókregisztráció alapján lehetséges, amelyen keresztül meglátogathatja a terapeuta profilokat („Terapeuta profil”), megrendelheti az egyes Foglalkozási időpontokat, és igénybe veheti egyéb Szolgáltatásainkat.

5. Hogyan regisztrálhat a Platformon és nyithat fiókot?

A Fiók regisztrációja a Platformon keresztül történik, ahol Ön kitölti a szükséges adatokat, megállapodik az Általános Szerződési Feltételek és a személyes adatok védelmének elveinek megismerésében, és ezzel hozzájárul a Szerződés megkötéséhez. 

Fiók regisztrálásakor csak e-mail címét és jelszavát kell megadnia, feltéve, hogy ezekkel az adatokkal bejelentkezik a Fiókjába, amelyen keresztül Munkameneteket lehet rendelni és azokhoz kapcsolódni. A regisztráció során megadható egyéb adatok nem kötelezőek, azonban ezek kitöltése esetén a valóságnak megfelelő adatokat kell megadnia és a használat során bekövetkezett változás esetén köteles a változást indokolatlan késedelem nélkül bejelenteni felénk.

Nem vállalunk felelősséget semmilyen kárért, amelyet a Platformon való regisztráció során hamis vagy téves adatok megadása okoz. Az adatok pontosságát és valódiságát semmilyen módon nem ellenőrizzük.

Fiók megnyitásához és a Szolgáltatások használatához, valamint a Munkamenetbe való bejelentkezéshez 18 évesnél idősebbnek kell lennie, ebben az esetben törvényes képviselője hozzájárulása nélkül is nyithat egyet. Ha Ön még nem töltötte be 18. életévét, kijelenti, hogy rendelkezik törvényes képviselője hozzájárulásával, vagy ésszerűen elég érett ahhoz, hogy maga mérlegelje a Szerződés és a Szolgáltatások nyújtásának minden kockázatát és feltételét. Ha tétovázik, mindig konzultáljon jogi képviselőjével, és kérje ki a beleegyezését.

A regisztráció során megadott bejelentkezési név, jelszó és/vagy egyéb bejelentkezési kódok használata kizárólag az Ön felelőssége. Nem vállalunk felelősséget a belépési adatainak harmadik fél általi nyilvánosságra hozatalából, ellopásából vagy visszaéléséből adódó károkért, és ha ez megtörténik, köteles haladéktalanul megváltoztatni ezeket a belépési adatokat, és haladéktalanul értesíteni bennünket. Kérjük, ne ossza meg vagy fedje fel fiókjának bejelentkezési adatait senkivel. Minden Ügyfélnek csak egy Fiókja lehet a Platformon, és nem jogosult arra, hogy harmadik felek használhassák fiókját.

Bármikor kérheti tőlünk fiókja megszüntetését. Kérésének a kézhezvételétől számított 10 munkanapon belül teljesítjük. A Számla törlésére vonatkozó kérelmét írásban a székhelyünk címére vagy elektronikusan a support@hedepy.hu e-mail címre küldje el.

Ön tudomásul veszi, hogy jogunkban áll, saját belátásunk szerint ideiglenesen vagy teljesen megakadályozni a Fiók használatát, különösen akkor, ha megszegi a Szerződésből (beleértve a Feltételeket) vállalt kötelezettségeit, vagy megsérti az általánosan kötelező erejű jogszabályokat a platform, az ilyen jogsértés súlyosságától függően.

Mi a Szolgáltatásaink tartalma?

A Szerződés értelmében vállaljuk, hogy a Szolgáltatásokat az adott Fiók funkciói által megengedett mértékben biztosítjuk, azaz lehetővé tesszük Önnek, hogy a Platformot az Ön által választott terapeutával való foglalkozások megszervezésére, a Fiók kezelésére és esetlegesen az általa nyújtott egyéb szolgáltatások igénybevételére használja. a Platformot a Fiókon keresztül.

Ön tudomásul veszi, hogy nem vagyunk tanácsadói szolgáltatók. A foglalkozásokat olyan terapeuták biztosítják, akikkel Ön külön szerződést köt a tanácsadói szolgáltatások nyújtására („Szerződési feltételek”). A terapeutával kötött szerződésre a jelen Feltételek 9. pontjában foglalt feltételek az irányadók.

Ön tudomásul veszi, hogy a Munkamenet Platformon keresztüli megrendelése nem hoz létre semmilyen szerződéses kapcsolatot köztünk és Ön között. A Foglalkozás elrendeléséből eredő összes szerződéses kapcsolat az érintett terapeuta és Ön között jön létre.

Ha Ön szándékosan vagy nem szándékosan megsérti a jelen Feltételekben foglalt kötelezettségeket velünk vagy a terapeutával szemben, Ön felelős az okozott kárért, és vállalja, hogy megtéríti részünkről a megsértéséből eredő hibás állapot kijavításához szükséges valamennyi költséget.

Felhívjuk figyelmét, hogy a Platform tartalma, beleértve a terapeuta profilokat is, csak tájékoztató jellegű, és nem minősül a leírt vagy megjelenített termékek, szolgáltatások, eljárások, eljárások, gyártók, szolgáltatók, márkák vagy ötletek promóciójának vagy támogatásának.

Ön tudomásul veszi, hogy a Platform vagy a Fiók nem biztos, hogy éjjel-nappal elérhető, különös tekintettel hardverünk és szoftverünk szükséges karbantartására, vagy harmadik féltől származó hardver és szoftver szükséges karbantartására, amelyek biztosítják számunkra a Platform működését vagy egyéb kapcsolódó szolgáltatások vis maior, harmadik fél intézkedése, áramkimaradás vagy csatlakozás miatt. Ha lehetséges, a Platformon vagy a Fiókján keresztül értesítést kap a Platform kimaradásairól.

Hogyan lehet Foglalkozást lefoglalni és hogyan zajlik az ülés?

A Platformon keresztül egy kiválasztott terapeutától rendelhet időpontot egy kiválasztott szakterülettel a terapeuta profilján keresztül, ahol az egyes terapeuták felsorolják a szabad foglalkozási dátumokat.

Foglalást rendelhet az adott terapeuta profilon elérhető ajánlaton keresztül. A megrendelőlapon belül kitölti a szükséges adatokat és szükség esetén a megrendelés specifikációit. A terapeuta profilján történő megrendeléssel Ön hozzájárul a terapeutával kötött szerződés megkötéséhez.

Ezt követően ki kell fizetnie a Foglalkozás árát a terapeuta profiljában megadott összegben. Az ár megfizetésének módjáról a jelen Feltételek 9. cikkében olvashat bővebben.

A Session árának kifizetése után e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek a megrendeléséről. A rendelés visszaigazolásával a terapeuta vállalja, hogy Foglalkozást biztosít Önnek, és Ön és a terapeuta között szerződés jön létre a terapeutával.

Közvetlenül azután, hogy megrendelt egy adott időpontra és napra egy foglalkozást egy adott terapeutával, és kifizette a foglalkozás árát, e-mailben visszaigazolást küldünk a foglalkozás időpontjáról, valamint a foglalkozás dátuma előtti linket, amellyel kapcsolatba léphet.

Maga a munkamenet online zajlik a Twilio Inc alkalmazáson keresztül, amely közvetlenül elérhető a Platformról. Kiválaszthatja saját preferenciái szerint, hogy az ülés csak szöveges, hang vagy audio-videó formában történjen.

A foglalkozás az egyes konzultációs ajánlatoknál meghatározott ideig tart. A foglalkozásokra legalább 24 órával előre lehet jelentkezni. A Foglalkozás során az Ügyfél és a terapeuta megállapodhatnak a további Szekciók számában és azok rendszerességében, azzal a feltétellel, hogy ez a megállapodás azután a Számláról további Szekciók megrendelésével valósítható meg a jelen Feltételekben leírt eljárás szerint.

Ha nem elégedett az első Sessionnal, és a jelen Feltételek 9. pontja szerint utalványon keresztül kifizette a befizetést, és részt vett az ülésszakon, akkor a következő e-mail címre küldhet egy új Session igényt azonos értékben: support@hedepy.hu az ülést követő 7 napon belül. Ebben az esetben egy másik terapeutával új időpontban egyeztetünk. Ez csak az első Munkamenetre vonatkozik, és minden Ügyfél legfeljebb egyszer használhatja ezt a lehetőséget.

A megrendelt Foglalkozást legkésőbb az időpont előtt 24 órával lemondhatja. A Foglalkozást a Fiókján keresztül lemondhatja, ebben az esetben a Foglalkozásért befizetett összeget visszautaljuk arra a számlára, amelyről a fizetés történt. Ha a Foglalkozást az Utalvánnyal fizették ki, akkor a lemondási kérelmet elektronikusan kell benyújtani a podpora@hedepy.cz e-mail címre, és ebben az esetben lehetőség nyílik más Foglalkozás időpontjának kiválasztására – ilyen eljárás csak a következő időpontban kérhető. az utalvány érvényességi ideje.

Abban az esetben, ha Ön nem vesz részt, vagy lemond a megbeszélt Foglalkozásról, a Foglalkozásért befizetett összeg, vagy a Megrendeléskor a Foglalkozás kifizetésére használt Utalvány összege a tervezett Foglalkozás egyösszegű kompenzációjaként elvész. a terapeuta és a platform.

Abban az esetben, ha a foglalkozást a terapeuta lemondja, vagy a foglalkozásra a terapeuta vagy a platform által okozott ok miatt nem kerül sor, és másként nem állapodunk meg Önnel, a Foglalkozás árát a következő időpontig visszatérítjük. pénz visszautalása arra a bankszámlára, amelyről a Sessiont megrendelték. Ha a rendelés kiegyenlítése Utalványon történik, akkor lehetőség nyílik arra, hogy ugyanazt az Utalványt használja fel, amellyel azonos értékű új Szekciót rendelhet meg.

Hogyan működnek a voucherek?

A Platformon keresztül rajztanácsadási utalványunkat is megrendelheti az Ön által választott összegben (“Utalvány“). Az Utalvány megrendelésére és kifizetésére a Feltételek ugyanúgy vonatkoznak, mint a Foglalkozás időpontjának megrendelésére. Az adásvételi szerződés alapján Önt az Utalvány megvásárlásával kapcsolatban ugyanazok a jogok és kötelezettségek illetik meg, mint a jelen feltételek mellett a Szerződés esetében, különös tekintettel a fogyasztói jogokra.

Hogyan kell fizetni a munkamenetekért?

A munkamenet ára a Comgate Payments a.s. fizetési átjáróján keresztül fizethető ki. elérhető a Szerverről vagy az Utalvány segítségével (ha a Session order ezt lehetővé teszi).

A Session vagy az utalvány befizetésének visszaigazolását a Fiók regisztrációja során megadott e-mail címére küldjük. Az Utalvány befizetéséről a Fiókban megadott e-mail címre is visszaigazolást küldünk. A Foglalkozás elszámolási bizonylatát mint olyant mi, mint Lebonyolító küldjük meg Önnek, feltéve, hogy az adóbizonylatot a terapeuta nevére és számlájára állítják ki.

Az adóbizonylat kiállítása és elküldése az ülést követően, illetve az ülés időpontjának lejárta után, annak jelen Feltételek szerinti törlése nélkül hiába történik. Ha a Sessziót az Utalvánnyal fizették ki, akkor az utalványt használó Ügyfélnek küldjük el a számviteli bizonylatot, nem annak a személynek, aki azt megvásárolta.

Ha az Utalványt annak érvényessége alatt nem használják fel, akkor az felhasználtnak minősül, és a befizetett összeg egyösszegű kártérítésként az Üzemeltető részére a nyújtott szolgáltatásokért és kapcsolódó tevékenységekért elvész.

10. Mikor kötök szerződést a terapeutával és mi a tartalma?

Foglalkozás lefoglalásával, azaz rendelés elküldésével és a Foglalkozás befizetésével a terapeutával kötött Szerződés, feltéve, hogy annak tartalmát a Foglalkozásrendelés és jelen Feltételek megadják.

A terapeutával kötött Megállapodás alapján a terapeuta tanácsadási szolgáltatást nyújt az Ügyfél számára, az Ügyfél tudomásul veszi és elfogadja, hogy a terapeuta által a foglalkozás során adott tanácsok és ajánlások nem helyettesítik a kliens döntéshozatalát és akaratát. ügyek.

A jelen Feltételekben foglaltakon túlmenően Önt semmilyen többletköltség nem terheli a terapeutával szemben a Foglalkozás lemondásával kapcsolatban.

A Foglalkozás során a terapeutával közölt információk bizalmasnak minősülnek, és a terapeuta vállalja, hogy azokat a vonatkozó jogszabályok keretein belül bizalmasan kezeli. A terapeuta titoktartása különösen korlátozott, ha a Btk. szerint ún. bejelentési kötelezettsége van bűncselekmény elkövetéséről vagy elkövetéséről.

Ön tudomásul veszi és elfogadja, hogy a terapeuta a szupervíziója során más szakemberekkel is konzultálhat annak érdekében, hogy a lehető legmagasabb színvonalú legyen a Fogadás. Ha az Ügyfél azt kívánja, hogy a Foglalkozás egyes részei szigorúan bizalmasak maradjanak (a terapeuta a fenti titoktartási rendelkezésekre figyelemmel azok tartalmát harmadik személynek nem fedheti fel), erről haladéktalanul értesíti a terapeutát. A terapeuta vállalja, hogy teljes mértékben tiszteletben tartja a kliens kívánságát.

A terapeuta vállalja, hogy a törzsklienseinek utógondozást biztosít, ha az Ügyfél úgy kívánja, az utógondozásra való jogosultság megszűnik, ha a terapeuta és a kliens megállapodtak az együttműködés felmondásában, vagy több mint 3 hónap telt el az Ügyfél megtételétől. ne helyezzen el munkamenetet.

11. Melyek a minimális technikai követelmények ahhoz, hogy a Felhasználó használni tudja a Platformot és a Munkamenet megfelelően működjön?

A minimális műszaki követelmények a következők:

  • Internet átviteli sebesség legalább 384 kbps
  • böngésző, lásd itt a részleteket
  • táblagép, asztali számítógép vagy mobileszköz, amely képes csatlakozni az internethez, és rendelkezik a fenti böngészők bármelyikével.

A műszaki követelmények teljesítéséért Ön saját maga felelős, és az ezzel járó költségeket is Ön viseli, az internetkapcsolat nem jár részünkről többletköltséggel és a csatlakozás díja nem tér el az Ön csatlakozási szolgáltatójának díjától.

12. Hogyan kell viselkedni a Platformon és a Szolgáltatások használata során?

Ön egyetért azzal, hogy:

  • Ön eleget tesz az általánosan kötelező jogi szabályozásban és a jelen Feltételekben meghatározott kötelezettségeinek;
  • nem sérti meg a mi vagy harmadik felek szellemi tulajdonát (szerzői jogok, védjegyek, szabadalmak stb.);
  • nem használ rágalmazó, sértő, felháborító vagy társadalmilag elfogadhatatlan hivatkozásokat, megjegyzéseket, kifejezéseket, szavakat vagy grafikus vagy egyéb gesztusokat vallásra, fajra, szexuális irányultságra, nemre vagy más célcsoportokra vonatkozóan, vagy amelyek sérthetik a személyiségi jogokat a Szolgáltatások használata során (személyiség, méltóság, becsület, komolyság, magánélet, személyes jellegű megnyilvánulások, testi épség), vagy bármilyen fenyegető, gyűlöletkeltő, zaklató, obszcén, csaló, rágalmazó, sértő vagy sértő jellegű, különösen, ha ilyen hivatkozás vagy a megjegyzés képes az egyénnek vagy a célcsoportnak kárt okozni;
  • Ön nem reklámozza vagy terjeszti a Platformon más, a Platformhoz hasonló célt szolgáló webhelyek címeit, és nem reklámoz, jelenít meg és nem tesz közzé hirdetéseket és egyéb kapcsolódó üzeneteket, akár termékről, szolgáltatásról, gyártóról vagy szolgáltatóról van szó;
  • Ön nem használja a Platformot áruk, szolgáltatások értékesítésére vagy promóciós anyagok terjesztésére.

13. Vannak-e egyéb jogai és kötelezettségei?

A Platform, a Fiók használata és a Munkamenetek megrendelése során Ön vállalja az alábbi kötelezettségek betartását:

  • a Szerződés teljesítése során úgy viselkedni, hogy az ne sértse a Társaság jó hírnevét, és betartsa a jelen Feltételeket;
  • a hozzánk tartozó szellemi tulajdonjogok, valamint a terapeuták vagy harmadik felek jogainak védelme érdekében, amelyeket a Szerződés teljesítése érinthet;
  • tekintettel az Európai Közösséget létrehozó szerződésre, és tekintettel ezen irányelv rendelkezéseire;
  • az egészségügy területén, az egészségügy területén terapeuták vagy terapeuták az oktatás területén, az egészségügy területén;
  • dokumentumok kézbesítési címének vagy kapcsolattartási, banki és egyéb, a Szerződés teljesítése szempontjából lényeges adatok megváltozása esetén haladéktalanul értesíteni minket az ilyen változásokról; Ha ezt nem teszi meg, az Ön költségére kerülhet sor, hogy nem tudja felvenni Önnel a kapcsolatot.

A jelen cikk alábbi rendelkezései akkor érvényesek, ha Ön velünk és a Terapeutával szerződéses jogviszonyba kizárólag fogyasztóként lép, azaz olyan személlyel, aki az üzleti tevékenysége körén kívül vagy a szakmájának önálló ellátása körén kívül lép fel velünk szemben.

Ön a Szerződéstől és a terapeutával kötött megállapodástól való elállási időszak lejárta előtt előzetes, kifejezett hozzájárulását adja a Szolgáltatások és Szekciók nyújtásához. Ön tudomásul veszi, hogy nem állhat el a Szolgáltatástól, ha azt az Ön előzetes, kifejezett hozzájárulásával az elállási időszak lejárta előtt teljesítette.

Panaszait a support@hedepy.hu e-mail címen kezeljük. Panaszának megoldásáról tájékoztatást küldünk az Ön e-mail címére A Cseh Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság (Központi Felügyelőség – ADR Osztály, Štěpánská 15, 120 00 Prága 2, email: adr @ coi.cz, web: adr. coi.cz). A fogyasztói jogvita peren kívüli rendezése kizárólag az Ön kérésére indul, abban az esetben, ha a vitát közvetlenül nem mi vagy a Terapeuta oldotta meg. A kérelmet legkésőbb attól a naptól számított 1 éven belül lehet benyújtani, amikor először élt velünk vagy a terapeutával vitás jogával. Önnek jogában áll peren kívüli vitarendezést kezdeményezni online, az ec.europa.eu/consumers/odr/ címen elérhető OVR-platformon keresztül.

14. Milyen jogai vannak a hibás teljesítéshez?

Ha a terapeuta nem biztosít Önnek megfelelően és időben egy foglalkozást, Ön jogosult helyettesítő Foglalkozást foglalni az Ön által választott terapeutánál.

Kérjük, hogy a teljesítés hibájából eredő jogait velünk, mint Platform üzemeltetőjével gyakorolja írásban a székhelyünk címén vagy a support@hedepy.hu email címünkön. A gyakorolt ​​kártalanítási jog lefolyásáról és elszámolásáról az adott Ülés sorrendjében megadott elérhetőségeken kap tájékoztatást.

Nem vállalunk felelősséget a harmadik felek által Önnek nyújtott szolgáltatásokért, így például az internetkapcsolat minőségéért, az érintett szolgáltató által nyújtott távközlési szolgáltatások minőségéért vagy ezen díjak összegéért.

Eszközöket fejlesztünk és használunk annak biztosítására, hogy a Platform mindenki számára biztonságos legyen. Abban az esetben, ha a Feltételek és/vagy az általánosan kötelező rendelkezések megsértését észleli, azt a support@hedepy.hu e-mail címen jelezheti. Minden ilyen jelentést nagyon komolyan veszünk, és aktívan foglalkozunk vele. Köszönjük, hogy segít a platform biztonságának megőrzésében.

15. válaszol a Platform használatakor? Korlátozott-e valamilyen módon felelősségünk Platform-üzemeltetőként?

A Társaság nem vállal felelősséget a Foglalkozásokért és a terapeuta profilján közzétett tartalomért, valamint az ülések megfelelő lebonyolításáért. A terapeuta teljes felelősséggel tartozik a terapeuta ülései vagy információi által okozott károkért. Mindazonáltal mindig Ön felelős az ülés előtt, alatt és után a saját tetteiért. 

Nem vállalunk felelősséget a Platform, a Fiók bármilyen okból történő visszaéléséből (különösen vis maior, harmadik fél vagy az Ügyfél cselekményei, áramkimaradás vagy csatlakozás miatt) okozott károkért. Nem vállalunk felelősséget semmilyen kárért (beleértve az elmaradt hasznot is), amely a Platform, a Fiók használatából, vagy azok elérhetőségének korlátozásából vagy megszakításából ered, és nem vállalunk felelősséget a Szolgáltatások megszakításáért sem, ha azt harmadik fél okozza. vagy vis maior (pl. kibertámadás, áramellátás vagy távközlési kapcsolat tartós meghibásodása, szolgáltató cégeken keresztüli hibás szolgáltatás) vagy terapeuta (például a Platform, Számla helytelen kezelése, az internetkapcsolat meghiúsulása, a berendezés hibája, a hardver, harmadik féltől származó elemek és technológiák stb.) ill a Platform működése miatt a Számla megszűnik. Ezekben az esetekben lemond a kártérítési jogáról.

Ön vállalja, hogy visel minden olyan jogkövetkezményt, amely az Ön kötelezettségeinek megszegéséből ered, így a jelen Feltételekben, a Szerződésben, a terapeutával kötött megállapodásban vagy az általánosan kötelező jogszabályokban meghatározott kötelezettségekben. Ezen túlmenően Önnek meg kell térítenie minden olyan költséget és kiadást, amely harmadik felek velünk szembeni követeléseinek érvényesítéséből ered az Ön kötelezettségének megszegése miatt. Ez nem érinti az Üzemeltető és harmadik személyek azon kárának (kár és nem vagyoni kár) megtérítéséhez való jogát, amely az Ügyfél bármely kötelezettségének megszegéséből ered.

16. Mennyi időre jön létre a Szerződés és hogyan mondható fel?

A Szerződést bármelyik Szerződő Fél felmondhatja a másik Szerződő Fél e-mail címére küldött írásbeli (beleértve az e-mailt is) értesítéssel. A felmondási idő egy hónap, és az írásbeli felszólítás másik Szerződő Félhez történő kézbesítését követő naptári hónap első napjával kezdődik.

A Szerződés megszűnése többek között a Számla törlésével is megtörténik; ez nem érinti a Szerződés megszűnésének jogszabályból eredő indokait. A fiók megszüntethető:

  • közös megegyezésünk alapján;
  • a Szerződés (ideértve a Feltételeket is) Ügyfél részéről történő megszegése miatt
  • a Számla 24 hónapnál hosszabb inaktivitása esetén.

A Szerződő Felek a Szerződéstől csak jogszabályban meghatározott esetekben állhatnak el. A Szerződő Felek nem állhatnak el a Szerződéstől az általuk egymásnak már nyújtott teljesítés tekintetében.

17. Mi a helyzet a szellemi tulajdonnal?

A 121/2000. számú törvény, a szerzői jogról szóló törvény (a továbbiakban: szerzői jogi törvény) értelmében a Platformhoz fűződő összes tulajdonjog és személyes jog kizárólagos és korlátlan érvényesítője vagyunk.

A Szerződés megkötésével korlátozott jogot biztosítunk Önnek a Platform használatára azon funkcionalitások mértékéig, amelyek a Fiók alapján az Ön rendelkezésére állnak („Licenc”). A jelen Szerződés szerinti licenc nem kizárólagos. A licenc a Szerződés időtartamára szól. Az engedély a területen korlátlan, és ingyenes. A Licenc értelmében Ön nem adhatja át a felhatalmazásnak azt a részét, amely a licencet (allicencet) képezi harmadik félnek, és nem ruházhatja át a licencet harmadik félre a hozzájárulásunk nélkül.

A Platformhoz fűződő minden jogunk (a törvény által megengedett vagyoni és személyes) továbbra is a miénk marad. A Szerződés értelmében a Licenc hatályán túl nem biztosítunk Önnek további jogokat vagy hozzáférést a Platformhoz.

18. Mi történik az Ön személyes adataival?

Az Üzemeltető és a Terapeuta az Ön személyes adatait a hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeli a Szerződés teljesítése és a jelen Feltételek szerinti szolgáltatásnyújtás céljából. A személyes adatok kezelésével kapcsolatos további információkért tekintse meg a GDPR szabályzatát.

19. Záró rendelkezések

Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a Szerver működését és/vagy a Szerveren keresztüli szolgáltatásnyújtást bármikor, indoklás nélkül is megszüntesse. Amennyiben ez megtörténik, az Üzemeltető gondoskodik arról, hogy az Ügyfelek a Munkamenetért befizetett összegét, amelyre emiatt már nem kerül sor, a kifizetéssel megegyező módon visszajuttassa az Ügyfelek.

A Feltételek bármely rendelkezésének érvénytelensége vagy érvénytelensége nem eredményezi azok hatástalanságát vagy érvénytelenségét. A Feltételek érvénytelen vagy nem hatályos rendelkezése helyébe olyan rendelkezés lép, amelynek jelentése a lehető legközelebb áll az érvénytelen vagy hatálytalan rendelkezéshez.

A Szolgáltatások nyújtására és a Platform üzemeltetésére kereskedelmi engedély alapján jogosultak vagyunk, a kereskedelem ellenőrzését saját hatáskörében az illetékes kereskedelmi engedélyező iroda végzi. Emellett a Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság felügyelete alá tartozunk a fogyasztóvédelemről szóló 634/1992. sz. törvény (Gyűjt.) módosításának betartása tekintetében.

Jelen Általános Szerződési Feltételek 2021. szeptember 1-jén lépnek hatályba. Az Általános Szerződési Feltételek változhatnak.

II. Az Üzemeltető általános feltételei az üzleti partnerek számára

Ez a szakasz II. Az Üzemeltető Üzleti Partnereknek szóló Általános Szerződési Feltételei (a továbbiakban: VPPOP) a VP-vel együtt a továbbiakban együttesen: Üzleti Feltételek.

Az Üzemeltető harmadik személlyel kötött üzleti megállapodás alapján jogosult a harmadik fél részére Konzultációs Utalványokat (a továbbiakban: Üzleti Voucher) átadni, amely így meg van jelölve, és amelyeket a harmadik személy továbbad a tulajdonosoknak. A Kereskedési Utalvány birtokosa ezután jogosult a Szerveren keresztül regisztrálni a Konzultációra, melynek kifizetése a Kereskedési Utalvány felhasználásával történik, feltéve, hogy a Felhasználó és az Ügyfél kötelezettségei teljesülnek.

Az Üzleti utalvány a kiállításától számított 1 évig érvényes.

3. Mi a különbség a VPPOP és a VP között?

Általánosságban az Üzletszabályzat szabályozza különösen (i) azokat a szabályokat, amelyek alapján az Üzleti Utalvány birtokosa, ill. Az Ügyfél a regisztráció során vagy a Szerver használata során kezelni, (ii) az Üzemeltető és a Kereskedési utalvány vagy utalvány birtokosa közötti viszonyt, ill. Az Ügyfél és/vagy a Szerver felhasználója által a Szerver igénybevételekor, és (iii) a Kereskedési utalvány vagy utalvány birtokosa közötti jogviszony, ill. Ügyfél és operátor és terapeuta.

A VPPOP és a VP közötti különbség főként abban rejlik, hogy:

· A VPPOP az Üzleti Utalványokra és azok felhasználására vonatkozik többek között az Üzemeltető és az Üzemeltetőtől Üzleti Utalványt vásárló harmadik fél közötti kapcsolat szabályozása során. Az Üzemeltető az egyedi Konzultációk szolgáltatója, melyeket az Üzleti Utalványt igénybe vevő Ügyfelekhez terapeutákon, azaz az Üzemeltető alvállalkozóin keresztül juttat el – az Üzemeltető a szolgáltató pozíciójában van;

· A VP-t az Ügyfél által közvetlenül vásárolt vagy az Utalványon keresztül fizetett Konzultációkhoz használják, mindig az Üzemeltetőn keresztül közvetlenül a terapeutának. A VP tehát szabályozza többek között az Üzemeltető kapcsolatát, amely közvetíti annak lehetőségét, hogy az Ügyfél és a Terapeuta között (a VP-ben meghatározottak szerint) megállapodást kössön az egyes Konzultációkra – azaz az Üzemeltető szolgáltató.

4. VPPOP és VP használata

A Kereskedési utalványnak a Konzultáció megrendeléséhez a Szerveren történő alkalmazása érdekében a Kereskedési Utalvány birtokosa a VP szerint minden tekintetben Ügyfélként jár el, feltéve, hogy a VP vonatkozó rendelkezései értelemszerűen alkalmazandók. Az Üzleti Utalvány birtokos jogai és kötelezettségei tehát a VP-ben vannak szabályozva, amikor az Üzleti Utalvány birtokosa a VP szerint Ügyfél. Az ettől eltérő rendelkezés ellenére megállapodás született arról, hogy a Kereskedési utalvány tulajdonosa nem jogosult a Kereskedési utalvány pénzügyi megfelelőjére (mivel nem a vevő pozíciójában van, hanem csak a Kereskedési utalványt alkalmazó személy, és nem jogosult bármilyen pénzbeli vagy nem pénzbeli ellentételezés.

Jelen VPPOP szerint az Üzemeltető a VP-től eltérően a Konzultáció szolgáltatói (nem közvetítői) státuszával rendelkezik, amelyet a terapeuta biztosít, mint az Üzemeltető alvállalkozója, ezért a VP egyes rendelkezéseit értelmezni kell. megfelelően e megállapodásra tekintettel.

A Szerveren nyújtott szolgáltatásokkal, a Konzultációkkal, a Szerveren keresztül közvetlenül vagy közvetve szolgáltatást igénybe vevő felek kapcsolatával kapcsolatos, jelen VPPOP-k által nem szabályozott minden kérdésben a VP-k az irányadóak, konfliktus esetén a VPPOP-k élveznek elsőbbséget. .

Ezek a VPPOP-k 2021. január 1-jén lépnek hatályba. A VPPOP változhat.