Hogyan biztosított a platform?

Hogyan biztosított a platform?


Cikk megosztása

Tisztában vagyunk vele, hogy milyen személyes lehet a terápia, ezért komolyan vesszük felhasználóink magánéletét és adatbiztonságát. Platformunkat a biztonságra nagy hangsúlyt fektetve működtetjük, és folyamatosan fejlesztjük a biztonsági intézkedéseket.

A hívás biztonsága

  • Harmadik féltől származó alkalmazást használunk videohívásokhoz, amelyet hasonló projektek használnak szerte a világon. Ide tartozik a Vöröskereszt, a DoctorOnDemand.com és több száz egyéb szolgáltatás.
  • Ez az alkalmazás számos biztonsági tanúsítvánnyal rendelkezik, például ISO 27001, ISO 27017, ISO 27018, PCI for voice, SOC 2 for SendGrid & Authy, és természetesen a GDPR feltételeinek megfelelően működik.
  • Videóplatformunk lényegében a világon megszerezhető legmagasabb biztonsági tanúsítvánnyal rendelkezik.

Az adataid biztonsága

  • Hívásod nem rögzítik vagy tárolják sehol. Minden, amit mondasz, közted és a szakember között marad, akit titoktartás köt.
  • Csak a foglalásaidról és a fiókodról tárolunk adatokat. Az általunk tárolt adatokról bővebben a GDPR szabályzatban olvashatsz.
  • Az adataid olyan szervereken tároljuk, amelyek megfelelnek az ISO/IEC 27001:2013, PCI-DSS és SOC 2 Type II biztonsági tanúsítványoknak.
  • Adatplatformunk és folyamataink megfelelnek a GDPR alapelveknek.

A konzultáción, terápián gondolkodsz?

Mindenképpen érdemes kipróbálni

© Hedepy s.r.o.
Ha mentális egészségi állapota veszélyezteti Önt vagy a környezetében élőket, azonnal forduljon a Sürgősségi Segélyvonalhoz (telefon: 116-123). Szakembereink vagy a Hedepy s.r.o. nem vállalnak felelősséget az Ön egészségi állapotáért.
VisaMastercardGoogle PayApple Pay