Hogyan háríthatom el a videohívással kapcsolatos problémákat?

Segítünk a legjobban és leggyorsabban. Ezért bátran keresd az ügyfélszolgálatunkat üzenetben vagy a +36 30 125 1080-as telefonszámon.

A leggyakoribb problémák

Mikrofon és kamera használatának engedélyezése a böngészőben

A szolgáltatás használata előtt engedélyezned kell a hozzáférést számítógéped kamerájához és mikrofonjához.

Első hozzáférés engedélyezése:

  1. A szolgáltatás első használatakor az alkalmazás értesítd, hogy engedélyezned kell a hozzáférést a mikrofonhoz és a kamerához. Bezárhatod ezt az ablakot.
  2. Ugyanakkor a böngészőtől függően megjelenik egy ablak, amely engedélyt kér a hozzáféréshez. Kattints az engedélyezésre!
  3. Ha nem látod a hozzáférési kérelmet, vagy megtagadtad a hozzáférést, a beállításokban újra engedélyezheted azt. (Jobb alsó lehetőségre kattintás – “hamburger menü / három pont”)

Több információ arról, hogyan lehet bekapcsolni a mikrofont és a kamerát.

Snímek obrazovky 2020-08-07 v 18.17.59

Instabil internet kapcsolat

Ha hívásod lefagy vagy hosszabb a válasz, javasoljuk, hogy próbáld meg a következőket:

  1. Ha vezeték nélküli internetkapcsolatot használsz, és lehetséges, próbáld meg közelebb vinni az eszközt a routerhez, modemhez.
  2. Kapcsold ki a kamerát, és kérd meg a szakembert is, hogy kapcsolja ki. Ez csökkenti az adatátviteli terhet.
  3. Ha semmi más nem segít, telefonhívást kezdeményezhetsz telefonszámod és PIN-kódod használatával. Ha szükséges, az ügyfélszolgálat segít a telefonos csatlakozásban +36 30 952 1841.
internetinė psichoterapija